Blokada kroku:
Blokada kroku może nastąpić w dwóch przypadkach:
- Brak przypisanej osoby w budżecie
- Brak przypisanego użytkownika
Przypadek 1 - Brak przypisanej osoby w budżecie - "budżet nie ma osoby we wskazanej roli w budżecie":
Należy zdefiniować zespół w budowie / budżecie.
Więcej informacji znajdziesz w artykule: Dodawanie zespołu
Po dodaniu zespołu, fakturę ponownie wysyłamy do akceptacji. Po ponownym wysłaniu zmieni się status dokumentu "w akceptacji"
Przypadek 2 - Brak przypisanego użytkownika - "nie znaleziono przypisanego użytkownika":
W sytuacji gdy w schemacie akceptacji do zadania przypisany zostanie użytkownik którego konto jest nieaktywne, system zablokuje akceptację. Status akceptacji zostanie wtedy wyświetlony jako "błąd". Dzieje się tak z powodu braku przypisanego użytkownika:
Należy wtedy aktywować konto użytkownika.
Więcej informacji znajdziesz w artykule: Aktywacja użytkownika
Po aktywowaniu konta wracamy do faktury i wysyłamy ponownie do akceptacji. Po ponownym wysłaniu zmieni się status dokumentu "w akceptacji":
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.