Moduł pozwala na prowadzenie rejestru, dodawanie oraz edycję a także tworzenie ścieżek akceptacji dotyczących obiegu umów w firmie:
Wybierając "umowy" (oznaczone numerem 1) pojawia nam się okno modułu.
Umowy - to widok listy wszystkich zarejestrowanych w firmie umów. Moduł składa się z rodzaju umów (oznaczone numerem 2). Rodzaje umów mogą być różnie nazywane, w zależności od specyfiki firmy. Widok listy można ustawić na wszystkie umowy oraz umowy bieżące, a także możemy filtrować na podstawie takich elementów jak: kategoria, status, budżet, kontrahent.
Przykład: Poniższy zrzut przedstawia widok podpisanych umów, dla kategorii "podwykonawcy" oraz budżetu "budowa inwestor":
Kolory znajdujące się obok numeru identyfikacyjnego informują o obecnym statusie umowy.
- Zielony - oznacza, że umowa została podpisana
- Żółty - oznacza, że umowa została przygotowana a następnie wysłana do dalszego procesowania
- Czerwony - oznacza, że umowa została odrzucona i wróciła na listę do osoby rejestrującej z powodu braków
- Brak koloru - oznacza, że umowa została przygotowana natomiast nie została jeszcze wysłana do dalszego procesowania
Jeżeli umowa nie została wysłana do akceptacji, zadanie nie zostanie utworzone. W takim wypadku umowa nie będzie procesowana.
Za pomocą paska przycisków, znajdującego się po prawej stronie można wykonać następujące działania:
- Odświeżyć listę
- Dodać nową umowę
- Edytować obecnie istniejące umowy
- Usunąć umowę
- Podejrzeć obraz umowy
- Wydrukować umowę
- Skopiować dane do schowka
- Zobaczyć informacje dot. utworzenia i modyfikacji umowy
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.