Jak zdefiniować schemat akceptacji?
Przykład - Zdefiniowanie schematu akceptacji merytorycznej, akceptacji formalnej, akceptacji rachunkowej:
W menu "schematy akceptacji" znajduje się lista wszystkich zdefiniowanych schematów.
Nowy schemat akceptacji można zdefiniować dla:
- kategorii,
- budżetu,
- kategorii i budżetu (jednocześnie).
Pojawi nam się okno dodawania nowego schematu. W polu "Tylko dla kategorii" wybieramy kategorię faktury a następnie zaznaczamy "schemat aktywny" i zapisujemy dane:
Po stworzeniu nowego schematu, wchodzimy w zakładkę "definicja":
- Start - początek ścieżki akceptacji
- Koniec - koniec ścieżki akceptacji
Schemat akceptacji to kolejne kroki które są zdefiniowane pomiędzy startem a końcem,
Klikamy na pole "start" i z panelu po prawej stronie wybieramy rodzaj akceptacji.
Po dodaniu rodzaju akceptacji musimy wybrać kto ma wykonać zadanie akceptacji (np. czy akceptacja ma być przez konkretnego użytkownika, określoną rolę w budżecie, pracownika w dziale, zarządzającego działem itd.):
Kolejnym krokiem może być akceptacja formalna i akceptacja rachunkowa:
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.