Do dodawania i zarządzania załącznikami w systemie służy zakładka ZAŁĄCZNIKI.
Dostęp wymaga nadania uprawnień.
Załączniki można dodawać w różnych miejscach w systemie, m.in.:
- Obieg faktur
- Budowy
- Umowy
- Pracownicy
- Narzędzia
Załączać możemy dokumenty w różnych formatach, .xls, .doc, .pdf
ZAKŁADKA "ZAŁĄCZNIKI"
Na liście załączników można dodawać pliki w różnych formatach: (numer 1). Zakładki będą wyświetlane chronologicznie, według daty dodania (numer 2), (numer 3) pokazuje miniaturę dokumentu dla każdego dodanego załącznika. Miniatura jest wyświetlana dla typów: dokumenty Word, Excel, PDF, obrazy oraz pliki tekstowe.
W zależności od ilości załączników, na zakładce pojawi się aktualna liczba.
DODAWANIE ZAŁĄCZNIKA DO FAKTURY
Chcąc dodać załącznik do faktury wchodzimy przechodzimy do zakładki 'załączniki':
Następnie wybieramy lokalizację, w której znajduje się załącznik, wybieramy plik i klikamy 'otwórz'.
Po dodaniu pliku, załącznik pojawi się na liście załączników. Za każdym razem gdy wejdziemy w szczegóły faktury i wybierzemy zakładkę 'załączniki' - dodany przez nas plik będzie się tam znajdować:
EDYCJA ZAŁĄCZNIKA
Klikając wskazany załącznik wyświetla się nam obraz załącznika. Klikając dwukrotnie otwieramy obraz i możemy zapisać obraz, zmniejszyć lub powiększyć korzystając z odpowiednich przycisków.
Załącznik otwiera się w formacie pdf.
Jeżeli chcemy edytować załącznik w formacie źródłowym klikamy ołówek na panelu przycisków.
Po kliknięciu na ikonę 'długopisu' (edytuj) plik wyświetla się w oryginalnym formacie. W przypadku plików o innym docelowym rozszerzeniu niż PDF panel przycisków w momencie edycji wygląda inaczej niż panel dla plików PDF (panel zaznaczony czerwoną ramką):
USUWANIE ZAŁĄCZNIKA WYMAGA DODATKOWYCH UPRAWNIEŃ W KONFIGURACJI KONTA UŻYTKOWNIKA.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.