Arkusze wynagrodzeń
Arkusze wynagrodzeń dostępne są w module PRACOWNICY.
Arkusze wynagrodzeń służą do wyliczenia całkowitego kosztu wynagrodzeń pracowników wraz z narzutami i pozostałymi kosztami oraz obciążenie budżetów inwestycji wg wskaźnika:
Całkowity koszt / ilość godzin
Tworzenie nowego arkusza wynagrodzeń:
- Wybieramy okres
- Typ okresu naliczania
Okres może być różny: miesięczny, tygodniowy, inny.
Okres definiujemy w słownikach
Oraz na stawce wynagrodzenia danego pracownika.
Po zapisaniu, należy wygenerować dane do raportu.
Jeżeli w arkuszu:
- Nie ma pracownika, należy sprawdzić czy w żądanym okresie ma zarejestrowane godziny
- Czy godziny zostały zaakceptowane – należy wejść na zakładkę PRACA w danej inwestycji i sprawdzić czy godziny mają status zaakceptowane
UWAGA: Każda zmiana ilości godzin wymaga ponownego wygenerowania zapisów w arkuszu.
Dane w arkuszu wynagrodzeń:
1. Ilość godzin wynikająca z zarejestrowanych i zaakceptowanych godzin.
Ilość godzin- ilość godzin za dany okres, zatwierdzonych w zakładce PRACA w budowie. Jeżeli pracownik pracował w kilku budowach, ilość godzin to suma wszystkich godzin zatwierdzonych we wszystkich budowach.
Jeżeli liczba godzin nie zgadza się, należy sprawdzić status godzin w zakładce PRACA we wszystkich aktywnych budowach. W arkuszu ujmowane są wyłącznie godziny zatwierdzone, kolor zielony.
2. Średnia stawka za okres, za który jest tworzony arkusz wynagrodzeń.
3. Premia %
4. Premia dod.
Oba parametry wynikają ze stawki na danym pracowniku.
Po wprowadzeniu na stawce będą pojawiały się w arkuszu, bez konieczności ponownego wpisywania.
Czy akord
Parametr ten ma wpływ na wyliczenie całkowitego kosztu.
Zaznaczenie akord policzy wynagrodzenie wyliczone w oparciu o wartości stałe, zdefiniowane w zakładce stawka
Przy nieodznaczonym akordzie, wynagrodzenie to ilość godzin x stawka
Po wyliczeniu wynagrodzenia możemy wprowadzić dodatki lub obciążenia do wynagrodzenia, tak aby:
1. wyliczyć kwotę do wypłaty
2. wyliczyć całkowity koszt
Narzuty są zdefiniowane w zakładce stawka pracownika
Kolumny pozostałe są definiowane w słownikach. Wprowadzone mogą zostać:
- wprost na arkuszu poprzez wprowadzenie ręczne kwoty
- w zakładkach: dodatki, potrącenia
Po wprowadzeniu wszystkich wartości w arkuszu, należy arkusz zatwierdzić.
Po zatwierdzeniu budżety zostaną obciążone kwotami wynikającymi z arkusza.
cybox"
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.